Nä fy fan

Jag är inte speciellt road idag.
Jag är extremt trött eftersom jag bara fått ynka 4,5 timmes sömn så jag är nog extra gnällig oxå.
Men jag vill verkligen inte.
Jag ska kl 11.30 ta båten in till Hven där min kära mor och hennes man väntar på mig och på Ulfs barn.
Dom vill umgås, okej umgås kan man väl göra men måste det innebära en övernattning på Hven? Och måste detta vara en dag när det är kallt, blåser och det jävligaste utav allt regnet bara öser ner, bokstavligt tavlat ÖSER NER!!
Hven är en sommarö, dit åker man när det är varmt och soligt INTE när det regnar och blåser.
Och inte nog med att vi ska till Hven, vad fan hittar man på på en Ö där det i vanliga fall inte händer speciellt mkt och när det regnar händer det ju definitivt inte mer. TA MIG HÄR IFRÅN!!!!
Så idag kommer nog den suraste minen sitta på dessa läppaar.
Jag fattar fortfarande inte hur dom på fullaste allvar kan mena att vi ska åka in när det regnar, jag sitter bara o längtar och hoppas på att jag ska få ett samtal från mamma som säger att vi inte behöver komma idag, då hade jag snabbare än blixten åter befunnit mig i sängen under täcket och jag hade somnat på två röda.

 Tråkig bild, tråkig dag!!

Jaja nu har jag fått gnälla lite eller ja mkt men ibland behövs de.
Datan tar jag med mig så jag har något att sysselsätta mig med. Igår laddades det hem en och annan film.


Gårdagen var ganska trist, hände verkligen inte ett skit.
Det var tur vi sov länge, kl 11.45 slog vi upp ögonen=) Sen blev det en promenix ner i vår tråkiga stad, en fikastund hos M och sen i kväll titta G förbi lika trevligt som vanligt. Hade dock velat komma i säng lite tidigare än vad jag gjorde men å andra sidan sova kan jag göra när jag är död=)

Jag hoppas att ni får en bättre dag än vad jag kommer få i alla fall så hörs vi!!




Och det värsta utav allt är att jag måste åka en jävla båt som gungar! Hur fan ska denna dagen sluta?

Kommentarer
Postat av: Mala

Åh lilla Emma gumman. Hon e verkligen inte på humör idag hör jag ;)

Men jag hade inte heller varit glad om jag hade blivit medtvingad på Ven. hatar ven i vanliga fall och kan tänka mig vad man hade tyckt i detta pissevädret.

En annan ska snart hem till mamma ochh mysa och bara vara. H leker byggare bob hos Kekka idag!

Men jag hoppas att dagen där inne går fort! ta ett glas vin och varva ner och känns vinruset på ön :)

PUSS!

2010-05-15 @ 10:19:12
URL: http://geggamojor.blogg.se/
Postat av: Jenny

lider med dej =( jag älskar ven på sommaren men kan tänka mej att det suger en regnig dag. själv blir det party idag och jag ska med dricka. inte ofta det händer. B ska hålla sej lugn och jag ska släppa loss. får se om jag ångrar det imorgon. Puss

2010-05-15 @ 15:14:39
URL: http://jennysparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0