Söndagen den sextonde maj

Så vart de söndag igen.
Mega trött e jag, känner att jag behöver ta igen min sömn jag förlorat även om man inte kan ta igen förlorad sömn så de ska jag göra i morgon.
Idag tog jag båten hem från ett svinkallt, blåsigt och jävligt mulet Hven kl 12.40 helt genomfrusen.
dagen igår var inte jätte hemsk mer än att jag var genomblöt när jag kom fram till mamma o Ulf på Hven och frös. Men några glas vin, torra kläder och lite sällskapsspel lätta snabbt upp stämningen. Men jag föredrar att vara på Hven när solen skiner.
Om inget annat fick jag jävligt god trerätters middag igår på Turistgården!
Hamna i bingen runt 00.00 o somna nog ganska snabbt.
Det blev god frukost på Turistgården i morse och därefter ett besök på Tycho Brahe museet innan jag cykla i de hemska backarna mot båten i motvind!!

 



När jag kom hem till min varma lägenhet runt halv 2 la jag mig på soffan och snacka lite skit med Emma, sen slängde jag ihop en kladdkaka som blev mkt god och efter de hoppa jag in i en värmande dusch.
Dagen idag har inte haft speciellt mkt att erbjuda och jag känner att jag och Emma hade haft mer och hitta på om vädret hade velat vara på min sida.
Men Emma jag hoppas du haft helt ok dagar i Skåneland i alla fall.
Kl 22.10 släppte jag henne på stationen i Malmö för då gick hennes natt tåg till Sthlm, hade med mig G i bilen som snacke sällskap hem.

Nu sitter jag bara här med datan i knäet och lökar och snackar med M.C på msn!
Varför måste allt vara så jävla svårt alltid? Jag fattar inte riktigt och du verkar ju helt förvirrad.. Jaja tiden får väl utvisa de hela.

Sov så gott alla o dröm sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0