Storstädning

Förmiddagen gick åt till storstädning, det behövdes verkligen.
Jag är nog inte den där pedanta E längre, lite skit har väl ingen dött av men snart hade de inte varit långt ifrån:)
Nu känner jag igen mitt hem igen.



Sitter och inväntar mamma nu, bikini letande står på schemat.
Snälla låt mig snabbt och lätt hitta en fin bikini bara. Orkar inte en massa tårar och dåligt humör idag.
Älskade sommar vad jag längtar efter dig, att bara få ligga på stranden och lapa sol.
Det bästa i år är att jag inte längre behöver känna mig som en valross! Att bli singel kan föra med sig en del positiva saker oxå faktiskt, allting är inte svart.

Men vi hörs;)

/LArveN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0