Tisdag & Järavallen

Det har inte hänt allt för mkt i mitt liv de senaste dagarna.

Jag fick även igår ställa kl på 07.00 och jag kan ju säga som så att speciellt pigg var jag inte.
Halv 9 befann jag mig tillsammans med G ute i Ekeby där det skulle passas barn. Roligt men krävande. kl 20 körde vi hem igen så det blev verkligen en heldag och kl 23 somna jag gott i min säng. Jag var helt slut i både kropp o knopp:)

Dagen idag har inte varit speciellt rolig, pisseväder. Vart tar värmen och SOMMAREN vägen?
Det har blåst halvt storm idag o regnat från och till.
Efter god tacos som serverades hos G stack vi ut till Järavallen och promenixa. de blev en runda på 3,7 km bättre än ingenting. Sen satte vi oss på bänkarna och njöt lite av solens strålar som faktist ville visa sig just då. Lite myrjakt hann vi oxå med:)



Nu sitter jag i bingen med datan i knäet, en snabb dusch o sen får de bli en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0