Fredag, lördag...och TOSSE

Jag älskar när det händer en massa saker runt omkring mig hela tiden och de senaste dagarna har varit precis så som jag vill ha de.

I fredags blev jag väckt kl 10 utav Mala, TIDIGT enligt mig numera. Denna kropp som aldrig sovit sådär värst länge förr sover nu till kl 12 utan problem, visst kaan de va skönt men hallå jag måste nog se till och få in normala rutiner igen. Efter att Mala väckt mig hoppa jag in i duschen och sen tog jag min stålhingst och tillsammans cykla vi sen ner i stan där jag inhandla hela tre nagelack inte illa:)

Efter lite shopping blev de en mysig fika på 261 och underbart nog intogs kaffet på uteserveringen. Första fikan för året på uteservering och fler ska de bli. Solen värmde våra vinterbleka kroppar:)

När jag kom hem igen ringde G som hade tråkigt, så han kom förbi med baguetter och jag fixa kaffe sen knalla vi ner på bänkarna här vid leket utanför mig där vi satt och snacka strunt och bara njöt av solen. På eftermiddagen blev det en sväng till IKEA där jag skulle inhandla balkongmöbler men givetvis fanns inte dom jag ville ha på varuhuset i Helsingborg lite surt men men jag hänger inte läpp för de, detta innbär ju bara att jag snart får åka även till IKEA i Malmö:) Kvällen avslutades hemma hos G med ännu mera snack o skratt, tillsammans med dig har man aldrig tråkigt och jag bara älskar de.

Så i fredags blev de bingen hyffsat tidigt eftersom jag igår skulle upp redan kl 7. Mmm jag vet det är på tok för tidigt men vad gör man inte när ens brors dotter vill ha med en till TOSSE. Så där spendera jag min dag igår. Lite för mkt folk, där befann sig hela 15000 själar så det var inte sådär jätte kul. Jag och Hannah bänka oss ganska tidigt framför scenen där vi satt och njöt i solen och lyssna på litta skånska artister så som Måns, Ola, Amanda Jensen, Jill Johnsson och Sanna Nielsen. Men dagen var helt ok men fy vad trött jag var när jag kom hem.



 

Stackars G som hade haft tråkigt hela dagen kom ganska snabbt springandes hit när han hörde att jag var hemma igen. Vi hann med lite mat och skitsnack innan han sprang vidare på fest och jag pös hem till Mala för lite trevligt sällskap. Där befann sig även Finkel en lika trevlig prick han.

Somna nog sött som ett litet barn strax efter kl 00 men runt 04 var det en full G som ringde och bara var jävligt jobbig. Tack och lov kunde jag somna om snabbt sen igen.

Sov till halv 12 idag, ligger fortfarande i bingen. Undrar så vad denna dag har att bjuda på. Kanske ska ta och starta en film och fortsätta löka i min ensamhet? Kanske ett besök till M.C? Ja vi får se.

Jag hoppas att ni har en bra och skön söndag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Mala

HA HA du har verkligen vänt på dygnet om du tycker att 10 är tidigt. Nog dax att vända tillbaka dygnet litta nu ;)

Kom du iväg idag?

Puss

2010-05-23 @ 18:51:43
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0