101120 Lördag...

Jisses vad många tårar som rullat ner för mina kinder nu.
Att man bara kan gråta så mkt, tar tårarna aldrig slut?
Har precis tittat på The Last Song o de var en film som verkligen berörde jag är glad att jag gav filmen en chans trots att jag tyckte den verkade urtrist.
JAa kan ofta gråta till filmer men det är sällan jag gråter såhär mk, detta är/var i stil med som när jag tittar på
Ps I love you.




Annars har jag hunnit med rätt mkt idag då min tele ringde redan kl 07.00 en lördags morgon o en underbar röst på andra sidan säger
- Gomorron hjärtat
Efter de kunde jag inte somna om så jag gick upp o åt frukost med sällskap av min underbara på andra sidan luren, sen blev de inhandling av mat ute på Coop gäller o passa på nä'r man har bil.
När jag kom hem ställde jag mig o började fixa med matlådor.
Jag har dock inte gjort alla än men jag hann med het tomatsoppa med färska ravioli, potatis & purjolökssoppa och till sist blev de stekt lax med potatis o hollandaisesås. Resterande matlådor får göras en annan dag.
I eftermiddags tömde jag nästan hela mitt källarföråd vilket är ganska skönt nu såhär i efterhand men allt hade varit så mkt roligare om vi hade varit två.
Men snart, snart slipper jag vara själv igen för några dagar.

I morgon ska jag nog bege mig till min lya för att packa ner resten som ska flyttas o sen ska jag fixa lite bland handdukar o sängkläder de är mina planer för morgondagen, gäller o hitta på saker så tiden går hyffsat fort.
Hade tänkt hinna med en sväng till kyrkogården i morgon oxå efter jag varit o lämnat bilen till mamma.

Men nu ska jag snart gå in o slänga mig på soffan o slökolla lite TV innan jag kommer somna så sött.

Vad har ni själv för er denna lördagkväll?


Kommentarer
Postat av: Jenny

matlådor trodde jag inte man behövde när man va arbetslös =) Berra o jag sitter hemma o dricker vin o kollar på "så mkt bättre". har jobbat idag så pallar inget annat.. puss

2010-11-20 @ 21:28:09
Postat av: Sandra

Va du är duktig hjärtat och va bra att du tog dig tid till att se filmen. Jag grät också som fan när jag såg den, den är helt underbar! Såg att du skrivit till mig på face men jag var inte vid datan då ;( det gick bra igår när dom väl lyckades sticka mig ;) PUSS

2010-11-20 @ 23:34:12
Postat av: Mala

Guuud, skämt inte bort G allt för mycket! Han har det redan bra som det är med dej ;)

Idag blir det fix och trix här hemma också.

Rensa på vinden bland annat.

Men nu blir det bullar och kaffe!!

Puss

2010-11-21 @ 09:52:42
Postat av: Anonym

Ojojoj,. hemma hos mig har det varit renovering och bakning på schemat :)

Är helt slut i hela kroppen nu. Somnade kl 8:20 igårkväll och va precis lika trött när klockan ringde imorse



Puh :)

Ha en bra dag!

Angeliqa

2010-11-22 @ 09:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0