Adventsstjärnor

Okej jag vet, jag har fuskat men jag kunde ju inte hålla mig längre.
Stjärnorna är uppe i fönsterna och mina änglar har fått komma fram.
Super mysigt att få upp julstjärnorna o de kunde ju inte passat bättre med tanke på att de idag är lite juligt ute oxå för vi har nämligen fått SNÖ!!!
Snälla låt de snöa mer jag har hellre en snöig o riktigt kall vinter än en regnig, blåsig o 10 plusgrader.



Under tiden jag hängde upp adventsstjärnorna smutta jag på lite glögg mmm bara lussekatten som fattades.

Nu ska jag få i mig lite mat i magen o sen ska jag åter gå o packa ner lite saker från min lya.
I kväll kommer mitt hjärta hem, äntligen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får fuska.. för det gör vi alla litegranna :)

2010-11-25 @ 20:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0