Jävla Norrköping

Helgen har åter igen bara rusat förbi. Vart tar tiden vägen liksom?
Min andra hälft befinner sig åter igen i Norrköping och denna gången blir de nog en hel månad i sträck utan att han kommer hem på helgerna. Detta tycker jag inte alls är kul men vad ska man göra.

Idag har jaf fixat här hemma hos OSS, vilket vi även har pysslat med hela helgen oxå men än e där en del kvar o göra men de e enbart kul.
I helgen har vi fått flyttat en hel del möbler från min lya och sen har vi även köpt en del nytt då vi hunnit med två IKEA besök denna helg. O alla skåp o hyllor hann G få upp innan han åkte så nu e de bara jag som ska se till och fylla dom oxå men de blir inte så svårt:)

I morse kom ÄNTLIGEN fönsterputsaren så nu kan vi se ut igen, underbart!!

Annars känns de ganska ensamt idag måste jag säga, har inte träffat en endaste själ idag ja förutom fönsterputsaren som inte sa sådär väldans många ord under tiden som han var här och detta tycker inte fröken om.
JAG VILL HA SÄLLSKAP O JAG VILL HA HEM G!!!

Annars i veckan ska jag till sjukgymnasten, hoppas hoppas han kan få rätsida på min rygg de e så trist o gå  ha ont.

Nu när maten är i magen ska jag ta o hoppa i duschen o sen ska jag asa med mig täcket in till soffan o bara mysa ner mig o tycka synd om mig själv som får sitta i den STORA soffan helt själv i kväll för jag lovar soffan e STOR!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Men nej va tråkigt att han ska vara borta så länge :( Det borde vara förbjudet ju. Du kan ju skicka iväg ett mess om du är sugen på att ha sälle i den stooora soffan på torsdagkväll. Jag kommer hem på onsdagkväll och spenderar mer än gärna min torsdagskväll med dig mitt hjärta. Puss

2010-11-15 @ 20:10:27
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: mala

Vi ses sen iallafall!!

2010-11-16 @ 15:04:46
Postat av: mala

Vi ses sen iallafall!!

2010-11-16 @ 15:05:06
Postat av: mala

Vi ses sen iallafall!!

2010-11-16 @ 15:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0