Maskeradkläder och julstjärna

Då jag fick ett klagomål av min fina vän som enbart tycker att jag skriver av mig när jag är själv får nu här en liten uppdatering såhär en fredagkväll.
OKej jag är själv just nu men hade faktiskt tänkt skriva innan idag men tiden har inte funnits.
Egentligen har jag inte så mkt att uppdatera er om!
Det har strukits gardiner, släpats på krukor o lampor och jag har pysslat lite.
Min egen lägenhet ser med andra ord ut som ett bombnedslag och jag skämdes lite idag när där kom en kvinna som skulle titta på min lya nu när jag sagt upp den.
På söndag ska ytterligare en till titta på den och sen hoppas jag att de går fort, eftersom jag kan flytta när som.
Dock har de inte målats i vardagsrummet än, DÅLIGT!!! men de kommer väl nån gång.

Igår tog jag tåget till Malmö där jag sen mötte upp G för att gå o leta maskeradkläder, kan säga att detta var lättare sagt än gjort men vi fick med oss en massa maskeradsmink hem om inget annat.
Även dagen idag har bestått utav maskeradklädes letande även om de inte kommer bli perfekt så blir de nog bra i slutändan.
Igår fick jag även med mig en fin fin julstjärna hem från GRANIT. Jag längtar till det är den 1:e advent, mys med alla adventsstjärnor som hänger där så fint i fönsterna o sprider en massa ljus.



Nu ska jag åter kasta mig på soffan o invänta IDOL, måste ju se vem det är som åker ut i kväll.
Vem vill ni ska få lämna IDOL idag?
Ska även invänta G som jag hoppas kommer snart men de vet man aldrig när han träffar grabbarna.

Ha en bra fredagkväll o även en trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Mala

Jaaa hon har bloggat =)

Mkt duktigt!

Hoppas ni hittat något fint att ha på er.

Ska du inte vara Pink Lady?

Stjärnan kommer vara superfin och säkert lysa ändå bort till oss!!

Kram

2010-11-06 @ 16:04:27
Postat av: Linda

Har inte fattat innan vem du va men nu när jag va inne å kollade så förstod jag tillsist :D haha snacka om sen :) Hoppas allt e bra med både dig å Glenn? Hörde att ni skulle flytta ihop,super skoj :) hälsa gubben din å ha en trevlig dag :)

2010-11-08 @ 15:06:13
URL: http://lindaslove...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0