Mmm goda lussebullar

Ja de stämmer, jag har bakat lussebullar. Tycker ni jag e knäpp?
Nu kunde jag inte hålla mig längre har varit sugen på detta i ett par veckor så idag ställde jag mig faktiskt och fick bakat mina lussebullar.
Om dom blev goda? JA om dom blev och med ett glad julmust till det så kan det ju inte annat än att bli perfekt.
det var tur att lussebullarna blev goda med tanke på vad jag gav för två paket saffran = 1g = 71 kronor!!



Nu ska jag plocka undan i köket och sen ska jag invänta Malin som ska komma över ett tag i kväll och snacka lite skit.
I morgon ska jag verkligen försöka ta tag i och börja packa vilket jag redan skulle börjat emd men jag har varit så trött men de kan jag inte skylla på fler dagar nu för då blir ingenting gjort.


Kommentarer
Postat av: Jenny

skit också att jag bor så långt borta! blev sugen på en tjejkväll med tända ljus, skit snack och emmas lussekatter!! mums. Hoppas ni har det mysigt.

2010-11-02 @ 17:38:26
Postat av: Mala

Mmmm Grymt goda lussebullar, drömde om dem inatt ;)

Ses snart igen vännen!

2010-11-03 @ 12:01:25
Postat av: Angeliqa

71 KRONOR????

My goooood.... Skall baka idag så jag tar en tur inom ÖB. Tror de säljer billigare!

Återkommer om fallet är så, så att du kan fortsätta baka dessa ljuvligheter



/Angeliqa

2010-11-04 @ 11:15:23
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/
Postat av: Mala

Vad tråkig du e´du skriver alltid bara när du e ensam hemma!

2010-11-04 @ 21:10:34
Postat av: Angeliqa

På ÖB kostade 0,5 (alltså 1paket) 16 kronor.

Ett tips :)

Angeliqa

2010-11-05 @ 10:38:34
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0