Mögväder

Usch vilket ruggigt väder.
De blåser halv storm o regnar mest hela tiden.

Jag har fått packat ytterligare några lådor idag, åtta för att vara exakt som snälla Pappa kom o hjälpte mig o flytta bort till G. Skönt o slippa bära alla själv då ryggen gör vansinnigt ont på mig just för tillfället. När vi var klara med detta blev de en god lunch på Danny´s Corner och samtidigt fick jag ju spendera tid tillsammans med pappa. Tid som för mig är väldigt värdefull.



När jag kom hem blev de ett långt o härligt bad då jag var helt genomfrusen, vilket jag inser att jag snart kommer att bli igen då de är dags o bege sig ut i detta mögväder om si sådär 20 minuter. Doktorn kallar!!

Innan de e dags o gå ska jag ringa landskronahem o klaga lite oxå bara.

Ha en fin fin dag i blåsten!


Kommentarer
Postat av: Mala

Vad duktig du é!

Kan inte vara mkt kvar nu att flytta =)

Åh ett bad är aldrig fel i dessa tider!

Kram

2010-11-23 @ 20:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0