Packa, packa

Nyss knaprat i mig knäckebröd o druckit en stor varm kopp te, jag behövde nog verkligen de då jag e ganska frusen.
De blev kallt o regna när jag o Malin promenixa hem från stan men vad gör de när man har trevlig sällskap?
Jag fick med mig en kofta hem o ett par leggings ingen jätte rolig shopping men plagg jag har användning för om inget annat.

De har även idag blivit ett besök hos sjukgymnasten som rådde mig att gå o hämta ut mina diclofenac då jag har grymt ont i min rygg o inte blir de bättre av alla låder jag går o bär på.
På tal om lådor så fick jag tömt ytterligare två skåp idag vilket innebär att där e mindre o packa ner i morgon. De här med att packa flyttlådor e ingen höjdare men man måste ju göra de. Jag hoppas jag kan vara klar med hela flytten till helgen så jag slipper tänka mer på de sen. Nu vill jag ju få göra julfint här o bara njuta. Der e ju trots allt två år sedan jag njöt av julen senast eftersom jag var mitt uppe i en flytt förra året vid denna tidpunkt oxå.

Jag saknar min G grymt mkt o förhoppningsvis e de bara någon dag tills han dyker upp här hemma igen för några dagars ledigt innan han återvänder till Norrköping en vända igen. Så när han e hemma ska jag mysa massvis:)

Men nu e de snart dags o kasta sig på soffan för i kväll e de finalen av
Biggest Loser Sverige
Sen får de bli bingen hyffsat tidigt tänkte gå upp i tid i morgon o få ut så mycket som möjligt av dagen.
På kvällen blir de ett läkarbesök men de kommer gå toppen de vet jag redan!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Längtar till lördag när jag får se hur ni har det i Nonnes gamla lägenhet! Ska bli skiiiit kul. Puss

2010-11-22 @ 19:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0