Ursäkta

Dålig updatering jag vet och jag ber så hemskt mkt om ursäkt.
Jag har haft fullt upp men samtidigt är det bara kul.
Jag har hunnit med en hel del sedan sist

- Jobba, vilket var himla kul men i måndags var det ruggigt kallt ute men de fick gå
- Vardagsrummet har blivit målat men okej jag ska erkänna jag har faktiskt inte tagit speciellt många penseldrag men nu är det klart och fint blev de
- Vi har flyttat över en del möbler och även småsaker så min lya är väldiogt tom nu men samtidigt är det skönt när det börjar bli klart
- Och jag har även hunnit med ULLARED de får jag ju inte glömma. Blev en billig shoppingrunda men jag fick endå med mig en hel del saker hem
- Nu står tvätt på mitt schema känner inte riktigt för de men måste göras. Under tiden ska jag fortsätta flytta över småsaker till G
- I eftermiddag ska jag träffa Mala, ett tag sedan nu så de ska bli kul att träffas igen

Men som sagt har jag en del att göra så har inte riktigt tid och sitta här heller.

Måste bara fråga är det någon mer än jag som är sådär grymt trött om dagarna? Även om man lägger sig tidigt så känns det som att man hade kunnat sova hela dagarna. John Blund bara fortsätter att skyfla sömnpulver i ögonen, jag undrar vad jag har gjort honom för att förtjäna denna trötthet.




Kommentarer
Postat av: Jenny

jag är tvärtom denna veckan! är sjukt pigg hela tiden.. jätte skönt... =) hade min trötta vecka förra...

2010-11-11 @ 18:05:13
Postat av: Anna

Jag var likadan för ett tag sen men sedan jag började med herbalife är man pigg och glad!! Vi ska förresten till Ullared på måndag!!

2010-11-12 @ 08:34:12
URL: http://bossens.blogg.se/
Postat av: Mala

Det blev en svettig men trevlig promenad =)

2010-11-12 @ 19:48:51
Postat av: Linda

hej,jag har inte satt lösen på bloggen,vet inte va de e för nått som kommer upp,står en annan adress till en helt annan tjej,men jag har inte satt något lösen :) Får hoppas att de försvinner snart annars får jag kanske fråga henne vad hon sysslar me. Kul att du vill läsa :)

2010-11-15 @ 12:39:08
URL: http://lindaslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0