Bästa födelsedagen

Jag hade en underbar födelsedag, den var helt perfekt faktiskt och jag kan inte vara mer än nöjd.
Han med stort H som numera kallas för hjärtat uppvakta mig ordentligt.
Det var meningen han skulle kommit hem i fredags på eftermiddagen men vem dök upp i Torsdags kväll? Ja just de, för det gjorde G.
Som sagt jag hade en underbar dag som började med en god frukost som jag inte behövde göra själv, vi stack hem o fikade hos pappa och styvmor och där hemma hade G gömt presenten till mig.
Kan ni gissa vad det var? Något jag önskat mig väldigt länge och nu fick jag det äntligen.
Hade jag inte haft några öron hade mitt leende inte tagit slut.
Han den underbara med stort H hade varit och köpt en Kartell Bourgie lampa till mig.
BÄSTA PRESENTEN NÅGONSIN!!
JAg blev även uppvaktad med andra fina saker men lampan, ja den där lampan var BÄST.



Och inte nog med de, på kvällen blev jag utbjuden på middag, bara vi TVÅ.
Kvällen avslutades med en utgång, så jag kan inte annat än säga att jag hade en fantastisk födelsedag och jag fick spendera den med G.

I lördags var jag på Väla och fick inhandlat en jack, det börjar bli rejält kallt ute nu så det var verkligen på tiden.
På kvällen var jag bjuden till mamma på god mat och dricka och givetvis fick jag fina presenter där oxå.
Kvällen spenderades på soffan tillsammans med G och Nille och filmtittande.

Igår var det ju då åter Söndag igen, en riktigt lökig söndag hade vi.
Kebab, massa film och mys på soffan. Runt 20 palla jag dock inte sitta inne längre så jag drog med G ut på en promenix vilket var riktigt skönt. Frisk höstig luft, sådär mysigt blåsigt, mörkt ute och perfekt sällskap.

Och nu har vi åter måndag igen, och G:s lägenhet har blivit städad så nu vet jag en som kommer bli på strålande humör när han kommer hem.
Tack och lov är det en kost jobbvecka för G och detta innebär att jag får se honom igen redan på Onsdag, TOPPEN!!

I övrigt har jag hyffsat mkt att göra i veckan

Tisdag: Till Mormor & Morfar
Onsdag: Tvätta och på kvällen kommer Pappa och K på middag
Torsdag: Vaccineras och på kvällen ska jag få spendera tid ensam med mamma
Helgen Fredag - Söndag: Inget planerat än

Ne nu ska jag fixa lite mat och kanske jag tar mig ut på en promenix idag oxå i blåsten.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh det låter som du hade en underbar helg och framförallt födelsedag. Det är du verkligen värd hjärtat. PUSS

2010-10-04 @ 18:19:15
Postat av: Mala

Låter som du haft en toppendag och den lampan är så jävla fin. har också trånat efter den länge och snart ska den även pryda här borta på Hgbvägen!

Ha en fortsatt bra dag!

2010-10-04 @ 18:47:11
Postat av: Lillalarven

Mmm jag bara älskar min nya lampa:)

Tänk att man kan bli så glad!

2010-10-04 @ 18:50:58
Postat av: Jenny

jag är så glad för din skull gumman!!

2010-10-04 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0