Dejt med Jenny

Brrr fy tusan vad kallt det är idag.
Höll på och förfrysa mina händer i morse när jag cyklade till folkuniversitetet. Måste verkligen ta och införskaffa mig ett par vantar, de kändes som fingrarna skulle trilla av mig precis så som istapparna bryts och trillar ner från typ stuprännan. Ni fattar va:)?
Så när jag kom hem igen runt kl 12 hamna jag i bingen med två täcken men inte blev jag varm av de inte så istället tog jag en lång och grymt varm dusch som varade för ett litet tag.
Så min dag har mest bestått utav att ligga i bingen.
Men runt halv 5 satte jag mig i bilen och styrde mot Väla där jag mötte upp fina Jenny.
Efter vi sprungit snabbt in o ut ur butikerna och egentligen inte tittat på ett skvatt då vi hade så mkt att prata om satte vi oss istället och åt lite mat och fortsatte prata i typ två timmar.
De blev en god bakpotatis med skagenröra mums!!




Vi har pratat så mkt så jag har till och med missat att telefonen ringt tre gånger inte ens den har jag hört.

När vi väl bestämde oss för att köra hemåt så givetvis pissregnar det och har börjat blåsa storm. INTE kul att köra hem i när det ovanpå allt är bäckmörkt ute. Detta höstväder gillas absolut inte.

Men nu ska jag ta mig ett glas julmust, njuta och sen invänta kvällens program av Lyxfällan.
Vad hittar ni själv på i höstrusket?


Kommentarer
Postat av: Fina Jenny

massa snack I like!! och snart ses vi igen... och sen ska vi bannemej hålla igång det bättre... Pooooss

2010-10-21 @ 21:35:48
Postat av: Sofia

Usch jag körde också hem från hbg nu ikväll. Riktigt ruggigt väder..

2010-10-21 @ 22:40:43
Postat av: Angeliqa

Mmm det låter som en finfin dag.

Skvaller mat, shopping och JULMUST!

:)

2010-10-22 @ 07:55:18
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0