Fredag & en lång väntan

Idag hade jag en riktigt mysig morgon dock i min ensamhet men i alla fall.
Frukost i sängen till en film är aldrig fel och dessutom jäkligt skönt o få ligga nerbäddad under sina täcken ett tag till då här e så jäkla kallt i lägenheten.
Men jag kände att i bingen kunde jag inte ligga hela dagen så jag klädde på mig och stack ut på min promenix.
Idag var min promenix runda inte speciellt skön, de kändes som att gå rakt in i en vägg. Usch o fy när de blåser så mkt inte alls skönt men jag gick hela rundan i alla fall så nu kan jag sitta med gott samvete vilket jag faktiskt gör nu.
Sitter o käkar clementin o kiwi och dricker den berömda julmusten.
Ska faktiskt ta o hoppa in i duschen o fixa till mig lite så jag luktar gott igen för idag kommer hjärtat hem i alla fall.
Så nu känner jag mig som ett barn på julafton som bara väntar o väntar men snart, snart väldigt snart e han hemma igen.

Vad ska man ta o hitta på i helgen då?
Ska jag baka dom däringa lussebullarna som jag blev så sugen då jag såg att en kär läsare faktiskt hade gjort det i veckan?
Det är väl lite tidigt tänker många men oxå förbannat gott till julmusten.
Jag får väl fundera på de där ett litet tag till!!

Vad ska ni själv hitta på i helgen?

Nä mot duschen var de ja:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0