Höstrusk

Regniga och gråa Onsdag.
Riktigt mysväder enligt mig själv och när jag kom hem runt kl 15 tog jag täcke, kudde och kokte mig en kopp te och därefter bädda jag ner mig och satte igång Skönheten och Odjuret. Jag kommer aldrig någonsin bli för gammal för tecknat och denna filmen är en av mina favoriter den är ju bara så bra. Dock fattades den bästa av dom bästa. självklart menar jag G men men de går ganska bra och mysa själv oxå.



Det var meningen att jag skulle till Ikea idag efter att jag tillbringat mina tre tråkiga timmar på folkuniversitetet och efter att min jobbintervju kl 14 var klar men så blev det dock inte tyvärr.
Så i helgen måste jag hinna med en sväng till Ikea fast att jag inte är speciellt glad för att besöka detta varuhus på en helg då där alltid är så satans mkt folk. Nej tacka vet jag ett Ikea besök mitt i veckan. Men det är inte alltid som det blir som man planerat tyvärr.

Jag har hämtat hem min data igen men är dock inte helt nöjd, allting ligger huller om buller och när jag nu ladda hem MSN så är det segare än den segaste kola man kan äta och jag kan inte fatta vad som är felet. Får helt enkelt ha lite hjälp till detta en dag. Någon som känner sig manad?

I morgon är det åter Torsdag och det ska hinnas med en rejäl hög med tvätt och på eftermiddagen kommer Sandra förbi en runda. Är det bra väder ska jag kasnke ta och föreslå att vi tar en sväng på stan, behöver hitta något att ha på mig till lördag då det vankas fest:)

Nu ska jag fixa lite tomatsoffa och fortsätta mysa här i min ensamhet. Hade bara Ikea besöket varit gjort hade jag haft fullt upp men nu får jag slappa i stället för och nackdelar med allt.

Någon mer än jag som blivit helt genomblöt idag då man cyklat eller gått från punkt A till punkt B?

FORTSÄTT NU OCH MYS ORDENTLIGT I HÖSTRUSKET KÄRA LÄSARE!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

lördag lördag lördag!!

2010-10-27 @ 19:43:36
Postat av: mala

Disneyfilmer e fina!

Vad ska du ha på IKEA?

PUSs

2010-10-28 @ 17:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0