Hushållssysslor, IKEA och Familia

Lika grått o trist väder idag som de var igår.
Vaknade redan halv 8 utav en jäkla mardröm men min skräck förvandlades snabbt till lycka då jag insåg att jag fått ett helt underbart fint sms såhär på morgonen direkt när man vaknar.
Men de jag skulle komma till egentligen var att de var ju bäckmörkt fast att klockan var halv 8 usch usch men som tur var kunde jag ligga kvar ett litet tag o dra mig.

Men jag har haft och göra idag har varit riktigt flitig enligt mig själv.

- Tvättat
- Dammsugat
- Putsat fönsterna på insidan
- Skrubbat ugnen (men de va inte så jobbigt då den inte var speciellt skitig)
- Tagit ner gardinerna och även dom fick åka med i tvättmaskinen
- Blommorna har fått sig en dusch så dom blev rena från sitt damm

Sen kom Sandra runt halv 3 och då blev de lite fika och skitsnack innan vi stack iväg till Ikea och Familia.
Gina på Familia hade ju tjejkväll idag mellan kl 18-20 och jag hitta kläder till lördag happy happy!!
Och på Ikea fick jag tag i de jag skulle, ett snabbt ikea besök med andra ord.
Har haft en riktigt mysig eftermiddag tillsammans med Sandra och samtidigt fick jag träffat Jenny på Gina:)
Åh vad jag älskar att ha sällskap och saker att göra.

Nu ska jag kasta mig i bingen och kolla lite TV i morgon e de upp tidigt Folkuniversitetet kallar.
Och en sak till, i morgon e de FREDAG vilket innebär att min fining kommer hem:)

SOV GOTT!!


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Ojojoj vilken energi, jag måste också göra allt det där, fixa fönster, måla, städa. massa massa massa....

Skicka över lite av den där överblivna energin är du snäll :)

2010-11-01 @ 09:34:49
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0