Jag har varit flitig....

Idag är det Onsdag vilket jag i vanliga fall brukar tycka om eftersom jag vet att G kommer hem dagen efter men denna veckan blir de nog inte så tyvärr så jag får vackert vänta en hel vecka till trist men sant.

Idag har jag i alla fall haft fullt upp att sysselsätta mig med.

- Garderoberna har rensats och där blev hela fyra kassar med kläder som gick till UFF.
- Tvätten har blivit tvättad
- Och när jag endå var i farten så tog jag källarförrådet oxå. Så där sorterades ut lite men inte speciellt mkt, det är ju trots allt inte speciellt längesedan jag flyttade så jag har inte hunnit samla på mig så mkt mer. Men jag kan lova att nästa gång jag flyttar lär ännu mer skit sorteras ut.

Så idag har jag haft o göra, slutar de bara regna snart oxå så ska de hinnas med en promenad.

Körde ut en runda på Kvantum innan idag och kan ni gissa vad jag hittade där?
Jo JULMUST, fattar ni julmusten är här igen för några månader och jag bara älskar de. Julmust är bland de godaste som finns så jag är ju mega GLAD.
Sitter här o smuttar på ett glad julmust just nu och bara njuter.



I morgon ska jag träffa bästa Jenny vilket ska bli riktigt kul med tanke på att de var ett tag sedan sist.

Nu återstår bara att vänta på att de ska sluta regna så jag kan röra på fläsket!!



Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Mmmmm julmust... Håller Med dig! Idag köpte jag julmust, så jag va tvungen att baka lussebullar till detta :) hahha... Ska bli gott till

Grey's anatomy!

Ha en trevlig kväll!

Angeliqa

2010-10-20 @ 20:23:56
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/
Postat av: knas

Åh, där håller jag med dig. Jag längtar varje år efter julmusten! :D

2010-10-21 @ 10:56:59
URL: http://knasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0