Mormor & Morfar

En heldag hemma hos Mormor & Morfar.
Är man äldre behöver man ibland lite hjälp och då är det bra och ha snälla barnbarn och självklart ställer jag mer än gärna upp och hjälper till när jag väl kan.
Idag ville Mormor få lite fönster putsade och givetvis fick hon det.
Jag fick ju Mormors goda mat till lunch, idag blev det biff a la lindström mumsigt värre och fruktsallad till efterrätt.

Glöm inte och ta vara på tiden med Mormor & Morfar, Farmor & Farfar ja alla nära och kära överhuvudtaget för man vet aldrig när dom lämnar detta liv här på jorden.

Blev en runda inom Konsum på vägen hem för att handla inför i morgon då Pappa och K kommer på middag.
På Konsum sprang jag på fina Elli som jobbade så det blev lite struntprat där bland alla bönor och linser:) Trevligt, trevligt på tok för längesedan vi sågs.
I morgon kommer även G hem och lycklig är jag för det, det innebär att jag får spendera mer tid med honom innan han åker nästa gång:)

Suget efter choklad idag är enormt men jag ska icke gå och handla choklad. 
Nä det får bli en promenix istället. Någon som är sugen på att hänga med?




Kommentarer
Postat av: Jenny

jag hade följt med om jag inte varit 7 mil ifrån... =(

2010-10-05 @ 21:42:10
Postat av: Mala

Ja men ska verkligen ta vara på de gamla som finns kvar i livet =(

Jag saknar min mormor ngt fruktansvärt!

Puss

2010-10-06 @ 17:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0