Så va de måndag igen

I Torsdags tittade Sandra förbi på en fika och det är alltid lika kul och få besök.
Och på kvällen kom finaste G hem fast att det var meningen att han inte skulle komma hem förren på Fredagen så gissa om jag blev glad.

Helgen har varit ganska lugnt och skönt.
Elr ja lördagen innebar lite panik men allt löste sig och alla mår bra igen. Men en lördag på akuten innebär att man får spendera MÅNGA timmar där oxå. På helgen ska man absolut inte vara sjuk men som sagt vi kom därifrån och personen i fråga mår bra igen.
Jag har även hunnit med kalas i helgen och ett snabbt besök hos Mala. Nästa gång stannar jag hos dig längre!!
Det har blivit middag ute i Ekeby och en snabb runda på Väla.
Annars har helgen mest bara inneburit en massa MYS för de gäller att ta tillvaka på all tid ihop. Denna veckan hoppas jag är den sista i Norrköping men de vet man aldrig.

Idag har jag inte hittat på sådär väldans mkt, god lunch fick jag då Ulf ringde och fråga om jag ville ha mat och jag är inte sen till att svara JA då. Jag fick ju underbart god stekt sill med potatismos och lingon.



Hemuppgiften som vi måste göra undertiden vi går på folkuniversitetet är gjord och även en promenix har hunnits med. När jag kom hem hoppa jag i badkaret vilket var jäkligt skönt. Här e svinkallt i lägenheten men nu har jag fått upp ångan lite. Alla ljusen är tända och nu ska jag äta en äggamacka och dricka en kopp te.
Jag hoppas ni alla har en mysig kväll.

JAG SAKNAR DIG REDAN, ALLT ÄR SÅ MKT BÄTTRE NÄR DU E HEMMA!


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Hejsan, såg att du läste min blogg, vad roligt :)

Jag har försökt klura ut vem du är genom att läsa i dina inlägg Men lyckas inte tyvärr. Ledtråd?

/angeliqa

2010-10-18 @ 20:05:38
Postat av: Jenny

snart är han hemma igen!! Pussen

2010-10-18 @ 21:33:55
Postat av: Angeliqa

Jahaaa, vad roligt. Antar att du hittade in på min blogg via Lindas :)

Försökte snoka i din blogg om vem du var, bilder och så, men du avslöjar väldigt lite om dig själv hahaha :) Satt och kliade mig i huvudet ett bra tag!

Hoppas allt är bra

/Agge

2010-10-19 @ 09:36:20
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

Jag mår bara bra :) är rätt

2010-10-19 @ 18:04:03
Postat av: Angeliqa

Åhhh sorry råkade trycka iväg kommentaren för tidigt. Jag mår bra men är rätt så trött om dagarna :) det skall snart gå över hoppas/tror jag!

Ha de toppen

2010-10-19 @ 18:05:22
Postat av: mALA

Åhh stekt sill med potatismos är ju bara SÅÅ gott!

Åh jag e hungrig hela tiden =(

2010-10-20 @ 17:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0