Sjuk dator

Jag vet, jag vet dålig uppdatering men jag kan faktiskt skylla på att jag inte har en data för tillfället.
Lämnade igår in min data för att få den omformaterad o rensad på all skit och samtidigt ska jag nu sätta i ett virusprogram. De har jag inte haft på ett år vilket säkert är förklaringen till att min data inte mådde så bra, så när jag nu får hem den hoppas jag att den är frisk igen:) Dock blev jag inte lika glad när jag fick höra vad detta kalaset skulle kosta mig. Jag tror bara jag stod o gapa när dom sa att de skulle kosta mig 1700 riksdaler, ni hör hur sjukt mkt det är va 1700 kr för en fattig arbetslös men det är dock billigare än att köra sig en ny data.
Just nu lånar jag G:s data då jag måste fixa lite med uppgifter till folkuniversitetet och varför inte passa på o skriva några rader då.

De har hänt en del men endå vet jag inte riktigt vad jag ska berätta om:)
Igår gick jag o kolla färg och tapeter, de e en hel djungel de där men jag har nog bestämt mig tror jag!
Annars idag ska jag sätta mig o söka något jobb till o ringa o boka in fönsterputsaren, sortera i lite fler skåp o lådor kanske o en promenix ska hinnas med.

Denna veckan är G:s sista vecka i Norrköping:) sägs de i alla fall men de vet man först när veckan lider mot sitt slut men jag hoppas det är så.
Ne åter till allvaret.

Ha en fin dag kära läsare.

Någon mer än jag som längtar lite sådär till att få hänga upp julstjärnorna i fönstret o få smaska på goda lussebullar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0