Scones, presenter och mkt mer

Igår körde vi favorit i repris.
Mala kom över till mig på kvällen och då bakades de scones och sen hoppa vi in i soffan.
Mmm sconesen blev lika goda denna gången som sist. Tur att Mala hade med sig ostakupan annars hade det varit något som fattats.
Mala hade även med sig tre fina försenade födelsedagspaket till mig:)
Jag fick fin fina örhängen, två block med två pennor till och även ett superfin yatzy, inget tråkigt vanligt utan ett stort fint med massa färg. Tusen tack jag blev väldans glad och lika glad för att du ville komma över o snacka lite strunt för det gillar jag:)

Yatzy spel för barn
     


Idag har jag haft fullt upp, ja fullt upp är kasnke till att ta i men en hel del att göra.
Jag har hunnit med en lång promenix i morse och jag vill lova er att det var inte VARMT ute men å andra sidan en riktigt frisk luft. Därefter var det dags att börja tvätta. Fy fasiken vad mycket tvätt vi hade denna veckan men det är skönt nu när allt är rent igen.

Sandra titta förbi ett tag i eftermiddags. Lite god fika och te är väl aldrig fel en torsdagseftermiddag? Mysigt var det i alla fall och eftersom vi träffas så sällan är det extra kul när vi verkligen ses och där finns alltid så mkt att prata om. Tack för idag Sandra!!

Alla ljus i lägenheten är tända nu, detta för att överhuvudtaget få lite varmt i lägenheten. Katastrof jag fasar för vintern som folk säger ska bli ännu kallare i år än vad den var förra året. USCH!!! Ge mig vår och sommar igen.

Och efter mycket om och men är G faktiskt på väg hem idag i alla fall och GLAD är jag för det. Det ska bli så skönt när han inte jobbar i Norrköping längre. Så min kväll ska bestå utav massvis med mys men nu ska jag först gå o fixa lite mat tills G kommer hem.

Jag hoppas ni oxå har en mysigt kväll!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv hjärtat. Nästa gång blir det ett längre besök ;) oh va skönt att han kommer hem idag ändå. Ha nu en riktigt

mysig helg. Puss

2010-10-14 @ 19:40:32
Postat av: Mala

Usch, trist du har så kallt, vi har det faktiskt varmt, men kanske inte ska snacka för mkt.

Det kanske blir kallt här med.

Vad bra att du gilla presenterna!! Slå nu Glenn i Yatzy!!

Puss Kram

2010-10-14 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0