Ännu en trist måndag

FY FAN VILKEN TRÅKIG DAG RENT UT SAGT!
Det har regnat precis hela dagen så vad har jag roat mig med? Jo precis att ligga på soffan och glo TV men det är så trist i längden.
Men även om det har varit trist så har jag nog behövt denna vila efter lördagskvällen/natten/morgonen.

Det blev fest hos G och sen utgång halv 2. Ja jag vet halv 2 så jäkla onödigt men faktiskt hade jag kul på Tages den lilla tiden som vi faktiskt var där.
Igår mådde ingen av oss speciellt bra, man kan verkligen använda sig av uttrycket att man mår som man förtjänar.
Så vad gjorde vi igår? Jo vi låg på soffan hela dagen med undantag då vi gick för att hämta vars en bakis pizza o senare på kvällen körde vi till hemmakväll för en stor påse godis som vi sen när vi kom hem inte längre var sugen på. Båda två somnade gott till Prinsessan & grodan så jag kan inte säga om den var bra eller inte.

Ikväll hoppas jag på att få somna tidigt så denna dagen tar slut.
I morgon ska jag på möte på bemanningen, snälla ge mig ett jobb nu jag pallar verkligen inte att gå hemma.
Veckorna blir så sjukt långa när inte du är hemma heller och alla andra jobbar så där finns inte direkt något att hitta på heller

Maten är i magen nu i alla fall så nu kör vi på de vardagliga rutinerna och tänder lite ljus och fortsätter ligga på soffan och löka.

Jag längtar redan tok mycket efter dig!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0