Bra dag...

En morgon som startade redan kl 06 med värsta magontet, usch jag ville bara gråta så ont de gjorde men efter ett tag lyckades jag somna om och när jag väl sov som bäst igen ringde finaste G och väckte mig för då var det dags att stiga upp.
Hade tid för att kolla upp mina inflammerade sår som resulterade i att jag fick en PENICILLIN kur på 10 dagar, inte kul men bättre de än att gå o ha ont.
Efter att varit grymt hängig och febrig ett par dagar hoppas jag penicillinen gör susen så fort som möjligt.



En mysig fika med Carro på maddes där jag tryckte i mig en underbart god räk baguett, full av kalorier men de skiter vi i.

Bästa Lena har varit på kaffebesök och i kväll kom kära syster yster på middag.
Varför kan inte alla dagar se likadana ut? Jag älskar att ha folk runt mig o kring mig!!
En perfekt dag med andra ord.

I morgon kommer faktiskt Sandra till mig för första gången sen jag minns inte när, ska bli kuligt.

Nu får jag krypa upp i soffan själv igen men du finns med mig i tankarna.
min TE kopp står på bordet, ljusen är tända och jag njuter.
Halv 8 hos mig på TV:n nu och sen är det IDOL och Kungarna av Tylösand med andra ord är kvällen räddad.

SNART, SNART, SNART fredag igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0