Grått & trist

Hej kalla, gråa, trista, blåsiga och emellanåt regninga lördag.
Fy vilken tråkig dag, vad ska man hitta på när man helst inte vill gå utanför dörren?
G är iväg med några kompisar på kickboxning o här sitter jag o tradar.
Precis sett IDOl som jag missade igår kväll.

Ska jag vara så flitig så jag tar tag i städningen som verkligen behöver göras elr ska jag bara slänga mig på soffan o dra täcket över huvudet?
Hmm återstår o se vad jag hittar på.
Vad gör ni själv en dag som denna?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ja nog e det blåsigt och pissigt väder.

Men H drog ut mig på en promenad och jag har precis tränat med min nya DVD =)

Ha en mysig lördag kväll!

2010-09-18 @ 19:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0