HÖST

Fy vilken trist dag att vakna till.
Det är grått, det regnar och blåser. Med andra ord en riktig HÖSTDAG!!
Jag känner inte alls för att gå utanför dörrarna och jag kommer nog inte att göra det heller.
Ligger fortfarande i bingen under täcket där det är varmt och skönt. Ska försöka ta mig upp nu tror jag behöver lite frukost i magen och sen ska jag nog se till och ta hand om mitt eget hem för en gångs skull.
Jag ska passa på att städa och sortera i garderoben.

Som sagt riktigt HÖSTVÄDER idag vilket gör att jag saknar dig ännu mer.
Att bara få krypa upp i soffan tillsammans med dig, tända en massa ljus, sätta på en bra film och bara mysa men det får vänta till helgen då du är hemma igen.

Ingen annan som har tråkigt idag som vill hitta på något?

Åh vad jag vill ha ett jobb men det ser ganska ljust ut nu:) Har blivit kallad till möte på bemanningen så nu håller jag tummar o tår. Slippa gå hemma ensam om dagarna o trada.

Nä komma upp ut sängen var det och starta dagen.
Vi hörs säkert snart igen gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0