Morgonpromenix

Krispig höstluft, klarblå himmel och solen skiner och detta gillas skarpt.
Tänk om alla dagar under hösten kunde vara som denna men å andra sidan så kan det vara mysigt med regn och rusk oxå så länge man slipper gå ut:)
Mina kinder hann bli rosiga och öronen rent röda under min promenix. Gud vad dessa promenader är underbara egentligen, varför har jag inte varit ute o promenixat på hela sommaren? Dax o ta tag i dessa igen nu. Och framförallt få andas FRISK luft.
Får väl erkänna att jag gillar hösten ganska mkt trots allt och framförallt alla fina färger!



Ikväll kommer Mala över. Det ska bakas scones och sen ska vi krypa upp i soffan och äta dessa goda scones, dricka TE, kolla på IDOL och sen hinns det säkert med en massa struntprat och skratt däremellan oxå.

Men vad ska jag hitta på fram till dess då?
Rensa i garderoben kanske? Mitt källarförråd skulle oxå behöva rensas men känner jag mig själv så blir inget av de gjort idag.

Det är min födelsedag på fredag, några tips på vad man skulle kunna bjuda på i matväg?
Både varmrätt och efterrätt.

Ne dags och hitta på något, vad återstår att se:)

Ha en bra dag kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0