SEPTEMBER

Jag har fortfarande en massa ont, eller ja en massa ont kan man väl disskutera men ont har jag.
Dock har jag haft mer ont innan men lite måste man ju alltid kvida och tycka synd om sig själv.
Och extra synd tycker i alla fall jag om mig själv när jag sitter här i min ensamhet.
Jag vill kunna röra mig normalt igen och vara sådär sprallig men det får jag nog vänta med i åtminstonde två veckor till. Inte ens någon shopping har jag orkat med fast å andra sidan har det faktiskt bara gått två dagar.
Allting tar tid och allting blir bra.



Idag har jag faktiskt haft en riktigt bra dag, dock önskar jag att jag hade kunnat sova lite bättre så jag hade sluppit vara så jävla trött.
Henke kom förbi så jag fick snackat lite skit och sen åkte jag med mamma A som skulle ett ärende och jag ställde upp som sällskap. Och nu sitter jag då åter här i soffan.

I morgon är det Torsdag och det innebär att DU kommer hem:)
Jag bara längtar till i morgon kväll, tre hela dagar tillsammans med idg är inte helt fel.

Nu ska jag fortsätta kolla klart på en kass film, ja ni tänker säkert varför ska du se klart på en film du tycker är kass men man måste ju.

Ännu ett ointressans inlägg men vad gör man inte när man har tråkigt om dagarna, jo passar på att skriver en massa strunt.

JAG VILL JOBBA IGEN!!!

Och idag är det redan den 1:e SEPTEMBER. Hallå vart tar tiden vägen?
Exakt en månad till min 25-års dag och jag längtar inte ett dugg. Däremot vill jag ha den 16:e December här nu så vi får komma iväg till solen o värmen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0