Sidecut

SIDECUTEN ÄR GJORD.
Jag vågade, jag vågade verkligen raka av mitt hår så nu är det kortaste 6mm långt och jäklar vad skönt det är.
Okej jag måste väl erkänna att jag var ganska nervöd när rakaparaten åkte fram men va tusan nån gång i livet måste man våga och hade jag inte gjort det nu hade jag bara ångrat de senare i livet.
Håret växer trots allt ut igen.



Jag har hunnit med och tvätta undan vår tvätt, en runda på stan med bästa styvmor som även bjöd på god lunch inne på Basilika.

G ringde precis och sa att han var på väg hem så nu sitter jag och bara väntar och LÄNGTAR jätte mkt.
Äntligen en massa mys!!

I morgon är det min födelsedag, usch ångest dels för att jag börjar känna mig gammal men mest för att HÖSTEN verkligen är här på riktigt. Hallå vart tog sommaren vägen? Det var ju sommar precis känns det som.
Måste tiden gå så förbannat fort?

Ne ljusen är tända och jag sitter i soffan och här tänker jag sitta till G kommer:)
Ha en bra kväll.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mala

Ska bli spännande att se! Säkert supersnyggt!!

2010-09-30 @ 21:21:47
Postat av: Jenny

shiiiiiiiiiiiit galning! jag vill se nuuuuuuuuu!

2010-09-30 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0