Torsdag igen

En jäkligt blåsig torsdag men en himla bra dag trots det.
Kl 13 mötte jag upp fina Carro i stan för en god fika och sen gick jag och handla det däringa skärpet och skorna com jag lagt undan tidigare i veckan. Och jag kan bara meddela er att jag är väldigt nöjd med dessa inköp.
Så hittills har jag haft en väldigt bra dag. Kvällen bjuder på mys i soffan, en massa tända ljus, halv åtta hos mig och IDOL:)

Gårdagen spenderade jag först i tvättstugan, Redan kl 7 börja jag tvätta och jag kan ta och berätta för er att då var denna kropp inte speciellt pigg men tvätten blev ren i alla fall och det var det viktigaste.
Resten av dagen spenderades ute i torp hos Lena. Malin och Liam är nere så det blev en massa bebismys.
Goa ungen som alltid bara ler och är glad.

Och idag är det Torsdag vilket innebär en dag närmre Fredag. Och Fredag innebär att DU komemr hem. ÄNTLIGEN!!
I morgonbitti blir det frissan äntligen nu ska håret färgas och klippas, inte en dag för tidigt. Sen blir det att besöka farmor och sen, sen kommer DU!
Massa mys med andra ord.

Nu skriker min mage efter mat så det ska fixas.


Kommentarer
Postat av: Mala

Ja snart är det fredag o det gillar vi!

Vad var det för skor du köpte? Jag shoppade

två par där häromdagen! De hade fått in en massa fina skor faktiskt!

2010-09-09 @ 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0