Bra dag

Igår var en riktigt, riktigt bra dag. Skulle vilja påstå att det var den bästa dagen på mycket, mycket länge.
Började dagen med ett besök hos doktorn som gick hur bra som helst och därefter kom Sandra på besök. Några timmars skitsnack är aldrig fel. Skulle behövt plugga egentligen men igår la jag de helt på hyllan.
Vid 16-tiden körde vi mot Förslöv och hem till Jenny och Berra. En riktig toppen kväll med gott sällskap, mycket god mat, goa skratt, massa prat och brädspel. Tack o lov mådde jag inte illa igår så jag kunde äta utav den goda mat som serverades o gud va gott de var med mat. Efter att vi besökt dessa turtorduvor känner jag ännu mer att det skulle varit skönt att få bo i hus och längtan är enorm men vår tur den kommer.

Väl hemma kunde jag inte somna trots att jag var väldans trött så de fick bli lite TV tittande istället.
Och Jenny jag höll inga 80 km/h när jag körde hem:)

Idag började dagen oxå väldigt bra, solen strålar blåser lite och är dock lite kallt men ändå väldigt skönt. Så vid halv 10 tiden traska jag ner i stan och mötte upp Carro för en fika. på tok för längesedan jag träffa henne vilket märktes idag när vi sågs för vi hade hur mkt som helst att prata om.
Ikväll blir de grillning hemma hos G:s arbetskamrat och det ska bli GOTT med mat för idag än sålänge mår jag faktiskt bra!!

Vad hittar ni själv på denna dag?


Kommentarer
Postat av: Jenny W

Puuuuuss!!

2011-04-09 @ 17:47:49
Postat av: Veronica

Trivs du på socionom utbildningen? Du får säga till längre fram om jobb hos oss sen:)

2011-04-12 @ 16:48:25
URL: http://Http://lizardqueen.blogg.se
Postat av: Tofva. MajBebis

SV: Hittade dom på Gina tricot för 49 kr styck!! super Rea! O bannemej det enda jag kunde ha! :D Fantastiskt!

2011-04-13 @ 19:02:44
URL: http://tofva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0