GLAD PÅSK

Idag har varit en bra dag, dock jobbar G även denna dag fram till 20 vilket är väldigt tråkigt men inget att göra något åt.
När G stack till jobb mötte jag upp Malin och Axel. Det blev en härlig promenad ner till stan där det först handlades lite kläder till mig så jag har något att ha på mig därefter traska vi bort till Madde´s och köpte med oss lite lunch och sen vidare in till citadellet där vi placerade våra rumpor i gräset och "njöt" av lunchen. Ja Malin gjorde de i alla fall men jag fick i mig några sketna sillbitar resten av mackan smakade himla konstigt (beror däkert på graviditeten) för det var inga konstigheter på mackan. Ägg, tomat, sill, rödlök och majonäs jag menar det är inget jag tycker är vidrigt i vanliga fall. Aja jag fick i mig mat när jag kom hem två timmar senare i alla fall.

Även idag har det hunnits med att sitta och njuta i solen på balkongen, och jag har precis kastat in två maskiner tvätt. Får bli en sväng till affären innan G slutar så vi får någon middag idag.

Ha en bra påsk kära läsare, har påskharen besökt er?




Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

Nej påskharen har inte kommit än:( och ja undrar om han kommer...mamma tycker jag är för stor nu och att det är Axels tur nu, fuskigt!!! :)

2011-04-24 @ 07:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0