Torsdag

Okej jävligt irriterande. Jag hade precis skrivit ett ganska långt inlägg när datan bara lägger av....
Men i alla fall, igår morse vaknade jag o mådde bra, åt en god frukost framför TV:n samtidigt som jag bläddra i morgontidningen men jag fick inte njuta och må bra sådär värst länge. För helt plötsligt kommer ett stort illamående och knockar ner mig så all frukost kom upp igen. Inte kul men tack o lov mådde jag ganska bra efter de. Men i morgon blir det doktorn riktigt trött på o må såhär nu.

Skulle även träffat fina Mala igår men de blev det ingenting av så jag hoppas på att få träffa henne snart i alla fall.

Idag njuter jag då min underbara sambo fixar med tvätten plus att jag fått en fin bukett blommor.
JAG HAR DET BRA JAG!



Men nu ska jag slänga mig på soffan o kolla på the big bang theory, upp tidigt i morgon till farbror doktor.


Kommentarer
Postat av: Malin

G vet hur man uppvaktar en dam ;)

Hoppas magen blir bättre och att farbror doktorn gav dej några dunderpiller mot magen!

2011-04-08 @ 20:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0