Underbar start på veckan

Underbara vårdag och humöret är på topp.
Började dagen med en ljuvlig promenad tillsammans med Malin och lilla Axel, det var så skönt så man ville inte ens gå in men är man tvungen så är man.
Snabbt efter vår promenix blev det idag en cykeltur till tandläkaren för ännu ett besök, jag vet jag var ju där i förra veckan men har man ont så har man.



Idag har jag även hunnit med ett besök hos fotvårdaren så nu har jag sommarfina fötter oxå.



Mannen jobbar och det är meningen att jag ska sätta mig och plugga men motivationen finner jag inte någonstans tack och lov är det snart sommar.

Jag LÄNGTAR!!
Och om lite mindre än två månader befinner vi oss i Kroatien och bara njuter. Det ska bli så skönt o bara få komma iväg ett tag.
Nä jag får väl försöka plugga i alla fall lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0