11-08-24

Idag var det åter dags för ett besök hos BM, vi mätte magen o lyssnade på bebis hjärta och allt var hur bra som helst. Bebis växer som den ska och mitt blodtryck var toppen.
Efter den där vanliga kontrollen var det dags för oss att gå på föräldrarutbildningen som Mödravården erbjuder. Inte mkt att hurra för och allt som blev sagt där visste man ju redan. Så jag får fundera på om vi ska gå på de andra två utbildningarna oxå.

Efter utbildningen och mamma hade slutat jobba begav vi oss till Ikea och väla. Fick handlat täcke, och spjälsängsskydd och lite annat smått men givetvis var madrassen vi skulle ha SLUT!! Alltid är det något som är slut när jag handlar på Ikea så typiskt så får dit en annan dag och köpa den. Sen gick vi in en sväng på väla oxå för mamma (mormor) ville handla lite till bebis eller handla mer för det var hon som shoppa loss på ikea oxå. Så det blev strumpor, byxor o tröja till bebis och jag fick oxå en tröja. Så nu är jag grymt trött i fötter och rygg och även i huvudet eftersom även denna natt blev jag störd i min sömn.

Men nu ska jag mysa med min sambo, i morgon är det dags för sjukgymnasten och en dejt med Jenny:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0