Dejt med Malin och Axel

Första natten som jag sov med skenan gick förvånansvärt bra, dock åkte den av halv 5 i morse då palla jag inte med den mer. Men jag lovar att försöka, men det är klumpigt o ovant att ha en skena på handen när man sover vill jag lova.

Idag har det blivit en dejt med Mala o lilla Axel. En tur ner på stadens gator och in o ut i affärer för att spana lite och en fin fika är väl aldrig fel.Kom faktiskt hem tomhänt idag, BRA där! Känner att jag har gått mycket idag för nu värker det i bäckenet, benen och fötterna. Man är inte tuff som gravid i alla fall inte jag, känner mig ynklig och liten när jag får sådär ont och endå hade jag mitt stödbälte på mig och tur var nog de.
Men nu är jag TRÖTT och inte hinner jag sova för om en timme ska vi på kräftskiva så full rulle hela dagen. Blir nog ingen jätte lång kväll dock eftersomm G börjar jobba redan kl 5 i morgon.

Nä nu ska jag kila o fixa till mig så gott de går.

Tack för idag MALIN!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg dig när du gick förbi 261 idag. Du är kanske obekväm och har ont men du är väldigt fin...om det är en tröst!

Läs avis :)

2011-08-26 @ 19:17:04
URL: http://naughtynature.blogg.se/
Postat av: Mala o Axel

Tack själv vännen!

Mysigt! Och du är hur fin som helst men det vet du

att jag tycker!

Puss

2011-08-26 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0