Första lediga dagen

Första lediga dagen har verkligen bara varit en slappedag.
Har knappt sovit något i natt då jag har en sambo som hostar, hostar och hostar lite till! Så på så sätt är det ju tur att jag faktiskt är ledig numera. G ska dock jobba i natt men jag anser att han inte är helt frisk än och skulle behöva vara hemma nån dag till men han är envis den där så då får han väl jobba då.

Själv har jag som sagt bara slappat hela dagen, legat på soffan o slökollat TV.
Hade grymt ont i magen i förmiddags men det har släppt igen och det tackar vi för.

I morgon blir nog oxå en ganska lugn dag, det enda som jag har planerat är att köpa och handla mat för här hemma ekar det i alla skåp och kylskåpet ska vi inte snacka om. annars är veckan ganska uppbokad och det gillas:)

Eftersom alla skåpen här hemma ekar tomma så fanns där inte så mycket till mat inför kvällen. Det fick bli äcklig pulvermos som blev helt rinnig och till det räliga cevapcici. Hade det inte varit för att där är en sprallig bebis i min mage hade jag banne mig varit utan mat idag. Så i morgon ska skåpen fyllas igen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

på torsdag ska du va med mej!!

2011-08-22 @ 20:39:28
Postat av: Linda

då har du de som Ari har de på nätterna,hostar oxå mig igenom dom. Blev ingen dr igår,alla akut tider va slut så får ringa ida direkt när dom öppnar. Du kommer klara förlossningen galant,tänkt dig de värsta så blir de nog inte så farligt å som sagt,du får ju världens finaste sak för att ligga å plågas å då e de värt de :)

2011-08-23 @ 07:30:24
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0