Lediga tisdag

En ledig dag och ännu en återstår. Denna dag var verkligen välbehövlig vill jag lova.
Jag sov ut i morse och var nästan i chock när jag tittade på klockan och såg att jag sovit till kl 9, ja med undantag för kissepauser i natt.
Efter en god frukost framför TV:n körde vi iväg till Apoteket där jag fick handlat panodil och nässpray.

 

Annarss har denna dag spenderats på soffan, jag har bara vilat, vila som jag verkligen har varit i behov utav. Mår inte bra än men bra mycket bättre än igår.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ta och fixa mina naglar som ser bedrövliga ut.

Förresten någon utav er som läser som varit gravida och vet om man kan få stickningar i fingrarna pågrund av graviditeten eller det är jag som yrar?


Kommentarer
Postat av: Linda

skönt du e på bättringsvägen iallafall:) Japp de e nog ganska vanligt,jag hade de på slutet.

2011-08-09 @ 20:16:09
URL: http://lindaslove...
Postat av: Anna Amanda o lillan

skönt o må bättre!!

Japp det är inget ovanligt , båda mina händer domnade o hade

Stickningar

2011-08-09 @ 22:29:47
Postat av: Anonym

Karpaltunnelsyndrom. Har du tur försvinner det direkt efter graviditeten annars blir det operation. Jag fick en akut operationstid då min känsel försvann helt. hant dock inte med op då lilleman kom för tidigt. Trotts att mitt var så illa försvann det helt efteråt. Men ta upp det med din bm. Lycka till!

2011-08-10 @ 09:37:18
Postat av: Veronica & Julius

Jag fick det! Informera din barnmorska.. Jag kunde inte röra min ena hand tillslut! Fick en skena.

2011-08-10 @ 22:16:00
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0