Lugn dag

Gud vilken lugn dag jag fick idag, ingenting att göra på jobb i morse så redan vid 10 tiden kunde jag bege mig hemåt. Slappade ett tag på soffan men insåg att jag inte kan ligga där hela dagen. Rastlös är bara förnamnet.
Så jag tog tag i hemmet, här såg för jävligt ut rent ut sagt men nu är det undanplockat och dammat i alla fall. Sängen ska renbäddas men det är nog vad jag orkar med för idag skulle gärna dammsugit men det orkar jag inte. Jobbigt när man inte kan göra allt som man brukar. Jag är ju så som person att vill jag få något gjort ska det helst ha skett igår. Men jag får vara nöjd med min insats för idag.

Har en hel del sammandragningar oxå så det är väl bäst att lyssna på kroppen och ta det lugnt.
Sambon min är sjuk, han ligger hemma nerbäddad på soffan i nästan 40 graders feber stackarn hoppas han mår bättre snart för just nu sover han bara HELA TIDEN! Vilket jag förstår men jag vill ju ha sällskap:)

I morgon är jag ledig och sen är det bara två jobbdagar kvar SKÖNT.

Får se om jag kan hitta på något i morgon, orkar inte sitta hemma hela dagen och den enda tid jag har att passa är tvätten till kl 16.



Kommentarer
Postat av: Linda

haha oj,e de jag som smittat honom?Hoppas inte de,får jag väl höra de för alltid :) e ff inte bra,så e de samma som jag å julia haft så blir han sängliggande ett tag till,men de hoppas vi inte på. Hälsa att han ska krya på sig från oss,å hoppas att allt e bra med dig å magen!

2011-08-18 @ 19:32:08
URL: http://lindas....
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Här har man oxå sammandragningar, men ta det lugnt finns inte på min karta =)

2011-08-18 @ 21:29:36
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0