MVC och underbart väder

Vilket väder vi har haft idag. Helt underbart när solen visar sig efter ex antal dagar med regn. En stor sol på himlen och jävligt varmt rent ut sagt. Jag ska absolut inte klaga på värmen men att vara gravid samtidigt som det är hett som i helvetet ute är inte en bra kombo.

Idag har jag tack o lov varit ledig men i morgon är det åter dags för jobb. Tro inte att jag kunde ligga kvar o gotta mig i sängen i morse för det för kl 8 hade jag tid på MVC för glukosbelastning. Alla prover var hur bra som helst och bebisens hjärtljud var normala så den spralla på precis som den alltid gör.
Tackar dock min älskling för att han följde med och höll mig sällskap i nästan 2,5 timme på MVC. Lite kortspel och skitsnack så fick vi tiden till att gå.

Efter MVC for vi hem till pappa och lilla Max och sen blev vi bjudna på lunch. Vi körde ut till Tomatens hus och luncha och för er som aldrig varit där kör dit. Första gången som jag var där idag, åt en supergod tomatpaj och till efterrätt blev det jordgubbspaj. Tack så mkt pappa!



Så vi har varit iväg hela dagen för därefter styrde vi bilen mot HBG för att hämta upp Ari och samtidigt spana vi in lite bilar. Ingen lätt historia det där så vi får väl se om det blir någon bil nu eller vi väntar.
Lite handling på Kvantum, en dusch och nu har jag äntligen landat i soffan och trött är bara förnamnet.


Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

vad skönt att allt var bra, det var rena döden att sitta där o vänta. ja hade med en spännande bok som döda lite tid.

2011-08-02 @ 20:13:43
Postat av: Linda

hoppas du fick en lugn å skön kväll trots deras skrikande när dom spelar :)

2011-08-03 @ 07:36:47
URL: http://lindaslove...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0