Regniga söndag

Jävlar rent ut sagt vad regnet stod som spö i backen i morse när jag jobba. Det är tur jag hittat mina regnkläder för denna sommar har dom verkligen kommit till användning. Men eftersom jag slutade ganska tidigt idag kändes det ok att det regnade, hade dock varit mysigare och bara få ligga kvar i sängen istället och höra hur det smattrade på fönstret.

Nä jag kom hem var det fortfarande mulet så jag la mig på soffan och kolla film och bara slappa ett tag, ska väl erkänna att jag sov ett tag oxå rätt länge men denna kropp behöver nog all sömn den kan få.
Efter lite middag i magen och en dusch så var det fint väder ute så jag o G passa på och traska en runda, orkar dock inte gå så långt men det är bättre än inget.

Idag är det Söndag vilket även innebär att vi byter vecka. Vi traskar och traskar och nu traskar vi in i vecka
29,
kan inte riktigt fatta att vi bara har drygt 11 veckor kvar innan vi har vårt pyre i vår famn. Och nervös är bara förnamnet av vad jag känner!

Bjuder på en dagsfärsk bild!



Nu blir det åter soffan innan det är dags för bingen, i morgon är det jobb igen sen är jag ledig i två dagar:)
Någon som vill hitta på något?




Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

Fina fina fina magen!

Du är jättefin!

2011-08-08 @ 08:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0