SJUK?

Är det inte meningen att man ska vara frisk och må bra under sommaren?
Idag mår jag riktigt ruttet stört förkyld, hosta och febrig inte det minsta roligt vill jag lova och nässprayen hjälper inte ett dugg.
Mådde ganska hyffsat när jag vakande i morse men det har bara blivit värre ju längre in på dagen vi kommit och jag jobbade till halv 4!
Nu har jag precis tagit panodil och en varm dusch, håret ska borstas sen ska jag bädda ner mig på soffan och tycka synd om mig själv. G slutar kl 20 så sen skulle han fixa pannkakor till mej, han är bra underbar den där mannen.



Tur jag är ledig i två dagar så jag kan kurera mig för jag vill kunna jobba mina sista 8 dagar innan det är slut för denna gången.



Kommentarer
Postat av: Linda

Usch va tråkigt!Julia e oxå kass,mkt som går nu verkar de som. Krya på dig å njut av pannkakorna :)

2011-08-08 @ 20:04:32
URL: http://lindaslove...
Postat av: Veronica & Julius

Krya på dig:)

2011-08-09 @ 06:43:44
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas du mår bättre nu eller ialf snart. Vi är inne på sista semesterveckan nu! Blä. Puss

2011-08-09 @ 15:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0