Sömn?

Vad är det som händer? Varför sover jag inte ordentligt på nätterna? I natt fick jag regelbunden sömn mellan kl 00-04 och sen vaknade denna kropp. Efter en kissepaus så kunde jag inte somna om. Låg och vred och vände på mig bara och samtidigt snurrar alla olika tankar. Men strax efter kl 05 kom G hem från jobb så då hade jag ju någon att prata med ett tag. Gick upp o åt en macka o sen gick vi o la oss tillsammans och faktiskt lyckades jag somna om till halv 9 så jag fick väl två timmar sömn till i alla fall.

Nu sitter jag och äter frukost och när jag är klar med de ska jag masa mig in i duschen och göra vid mig för att sen bege mig iväg och storhandla så vi får någon mat:)
Hade tänkt baka bröd idag oxå!

Sjukgymnasten ringde precis och jag fick en tid till dom redan till torsdag så det tackar vi för.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

då är vi två som lider av sömnbrist just nu.

Vet inte vad det är med Axel men man vrider, vänder, snurrar, pratar, gnäller om nätterna...Grrr men men det är bara till att säga till sig själv att när han är 15 år får man väl dra upp honom klockan 12, DÅ ska jag sova =)

kram

2011-08-23 @ 11:06:19
Postat av: Linda

de e nog rätt vanligt i slutet att man inte sover så bra. Jag hade helt utflippade å sjuka drömmar så vaknade hela tiden,antingen av de eller att blåsan behövde tömmas :)

2011-08-23 @ 19:27:46
URL: http://lindas....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0