Effektiv dag

Gud vad jag hunnit med att göra saker idag. Ebba har varit väldigt snäll hela förmiddagen så jag fick fixat o donat här hemma.
Börja morgonen med att ge skruttan mat sen fick hon åka i badet innan vi låg kvar i sängen och mös en stund.
Ganska snart efter att jag fått frukost i magen somnade Ebba om och jag fick plockat, dammat o dammsugat nedanvåningen, tvättat undan lite tvätt och bjudit syster på lunch. Inte illa pinkat faktiskt med tanke på att Ebba brukar vakna såfort jag ska göra något.

Vi har även hunnit med en liten promenix men den blev inte långvarig tyvätt grått, ruggigt o kallt o strax efter de att vi gått ut börja de regna så vi fick snällt traska hemåt igen.
Dagen skulle egentligen bjudit på babymassage men de blev inställt då instruktören var sjuk så vi får se fram emot nästa vecka istället.

Glenn jobbar till 20 i kväll, himla tråkigt men ett måste. Jag ska nu medan Ebba sover igen förbereda middagen och sen ska jag nog oxå bara ta o kypa upp i soffan, tända lite ljus o bara mysa med
min lilla älskling.

MAMMA

Kommentarer
Postat av: Mala

Vi gjorde precis samma sak. Gick ut men fick vända hemåt efter 20 min för d börja regna. Segt!!

2011-12-07 @ 18:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0