Nu ska fläsket brännas

Igår tog jag äntligen tag i saken. Jag gick och skaffade mig ett träningskort. Nu jävlar ska det blir allvar med träningen i mitt liv, ryggen ska stärkas och de sista få gravidkilona ska bort. Får dock vänta till fredag innan där fanns tid för instruktör fast å andra sidan kan det kanske vara bra så min förkylning försvinner helt.

Var hos kiropraktern igår igen som blev väldigt glad över att jag ska ta tag i träningen. Efter bara två behandlingar kan jag nästan säga att jag redan nu känner en skillnad men jag har nog några behandlingar kvar. Att jag inte tagit tag i detta tidigare så att jag hade sluppit gå o ha så satans ont hela tiden. Men någon gång i livet ska man väl bli klok elr?

Skruttan var kass i magen igår vilket resluterade i ex antal bajsblöjor, mindre kul men tack o lov verkar hon må bättre idag.
Glenn har jobbat natt o sover o vi försöker roa oss bäst vi kan. Trist väder o sjukt blåsigt så ut vill man definitift inte gå. Förslag på vad man kan hitta på mottages gärna:)

MAMMA

Kommentarer
Postat av: Malin

Duktiga du! Vilket gym valde du?

2011-12-10 @ 18:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0