OND RYGG

Efter mkt stök o bök igårkväll o en del protesterande somnde Ebba till sist efter ett bad o mys hos pappa. Halv 11 slockna hon så inte undra på att hon sov till halv 5 i morse. Men jag är ganska nöjd trots en gnällfis igår, hon får gärna sova hela nätterna för min del:)

Idag har jag varit hos kiropraktern och fått konstaterat ett o annat. Mitt bäcken är snett och ryggen överlag är i uselt skick. Har grymt ont för tillfället och idag fick jag förklarat för mig varför. Men det får vi göra något åt ju kan inte gå här o ha ont så nästa besök hos kiropraltern blir på fredag och sen fick jag det idag svart på vitt att jag måste börja träna igen. Så nu ska jag bara välja vilket gym i stan jag vill gå på sen så ska de väl bli fart på mig med. Det är ju alltid bara jobbigt att ta sig dit sen är det grymt skönt o träna och gravidkilona måste ju bårt så då slår jag samtidigt två flugor i en smäll.

Min fina lilla familj ligger o vilar sig just i detta nu o jag har surfat runder o kollat inspiration till Ebbas rum. Hitta dessa fina garderober som gärna hade fått flytta in på hennes rum tyvärr kostar dom 10000:- stycket och det lägger jag inte på en garderob.
Men visst är dom fina?





MAMMA

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmm ond rygg är inget kul! jag gick hos kiropraktor en gång i veckan i sex veckor för att få rätt på min för några år sen.. sen dess har jag väldigt sällan ont! Skulle dock vilja gå o knäcka rätt den då och då men det blir aldrig av känns de som. Varför bli bäckenet snett?

2011-12-06 @ 19:21:10
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Mala

Såga ut egna gaederobsdörrar o måla själv! Kan bli hur fint som helst! :)

Det hade jag gjort!

Jag har oxå snett bäcken o börjar känna av det när jag böjer mig. Skumt d där...

2011-12-07 @ 10:04:41
Postat av: Johanna

Hej Emma!!

Hoppas allt är fint med er trots din rygg och alla förkylningar... :)

En av mina favoritbloggare har byggt liknande garderober själv och det verkar inte vara för svårt!! (okej, jag ska inte säga för mycket här... ;)

Kolla in här

rustaupp.blogg.se



Ha det fint och hälsa mannen!!

2011-12-08 @ 19:05:19
URL: http://jmepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0