Tack för denna tiden

Det är dags att ta klivet, det är dags att börja på något nytt och efter två år kan jag inte längre identifiera mig med LillALarvEN.
Det är dåtid och den jag var förr, då jag blev lämnad och börja bygga upp mitt liv igen.

Idag är jag lyckligare än någonsin och ett nytt kapitel har börjat.
Sen har även jag fått upp ögonen för en bättre blogg där man kan göra så mkt mer.
Ni får gärna fortsätta följa mitt vardagliga liv som nog egentligen inte är speciellt intressant på

www.minlillalillavarld.blogspot.com





Kommentarer
Postat av: Linda

självklart fortsätter jag läsa,jag vill ju följa er vardag :)

2011-12-12 @ 06:55:48
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0