Fika, städa...

Tillbaka till skolan på fredag så fram till dess e de hemmaplugg men de e ganska skönt faktiskt, ångesten har lagt sig lite men jag kan fortfarande känna paniken komma smått krypandes hela tiden.

Idag passade jag faktiskt på att ta en mysig morgonfika med Carro, vilket var väldigt mysigt och framförallt skönt och få snacka av sig lite var ju ett tag sedan vi sågs sist. Som sagt känns det som att det enda jag gör är o äter, sover, pluggar! Så vill jag inte leva mitt liv.
Idag har det även hunnits med en poromenix i det underbara vårvädret och hela lägenheten har blivit städad så nu är här rent och fint igen.

Hjärtat jobbar till kl 20 så jag har lite egentid idag.
Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag öppna böckerna hade jag tänkt.

I morgon kommer tjejerna från skolan hit!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0