JA sol

Vilken underbar lördag. Klarblå himmel, solen skiner, vindstilla och det kan ju inte bli mycket bättre.
Man längtar bara mer efter den riktiga våren och sommaren när vädret e som det e just nu.
Jag la faktiskt böckerna åt sidan för ett tag och passade på och gå ut och få andas frisk luft, blev en lagom lång promenix och samtidigt fick jag rensat hjärnan lite.
Många tankar och funderingar just nu!!

Men nu har jag inte tid och sitta här längre, skulle mst bara passa på och svänga in om och säga hej, böckerna skriker efter mig.

Förresten e de någon som smakat
Keso mellanmål?
Riktigt goda så ni som gillar keso prova:)



Hoppas att ni får en fortsatt bra helg, min lär då inte vara speciellt rolig. Och nej jag klagar inte och jag vet att man inte får allt gratis men allt är JOBBIGT just nu bara. Bara låt mig gnälla lite om jag vill de.
Och ovanpå att allt är jobbigt har jag ångest, panik och dödslängtan just nu eftersom vi skriver vår första tenta på fredag = inte kul!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Keso mellanmål verkar gott, måste testa!

Man får lov att gnälla. Det är också en känsla! Men ja tror på dig. Du kommer klara tentan!

2011-02-20 @ 18:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0